بسم اللع الرحمن الرحيم
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
أرجوا من القراء الأخذ بالاعتبار
والعبره لهذه القصه
شاب يدخل غرفه اخته
ويشوفها بحضن صديقه
سوف اضع الموضوع بسرعه لأن القصه لا تحتمل الانتظار
وارجوا للجميع الدعوه لهم بالمغفره
شاب يدخل غرفه اخته ويشوفها بحضن صديقه
بدأت القصه لما كان سالم يدق على صديقه خالد
ودار بينهم هذا الحوار
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
أرجوا من القراء الأخذ بالاعتبار
والعبره لهذه القصه
شاب يدخل غرفه اخته
ويشوفها بحضن صديقه
سوف اضع الموضوع بسرعه لأن القصه لا تحتمل الانتظار
وارجوا للجميع الدعوه لهم بالمغفره
شاب يدخل غرفه اخته ويشوفها بحضن صديقه
بدأت القصه لما كان سالم يدق على صديقه خالد
ودار بينهم هذا الحوار
سالم:أهلاااا أخوي خالد أيه اخبارك؟؟؟؟؟؟
خالد: الحمد لله وانت ايه اخبارك ؟؟؟
سالم : بخير الله يسلمك ويرضا عليك ايه رأيك تطلع معى للاسكندريه هاودي اختي نور ة لخالتي ونروح بعدين لشرم الشيخ ايه رايك
خالد: والله فكره بس احراج يعني اروح و معنا اختك و..
سالم : لااااااا ابد عادي وبعدين نورة زي اختك
خالد: طيب اتكلنا على الله
وطبعا نورة كانت بتموت بخالد فركبت ورا بالسياره
معاه
وكتبت بورقه
(خااالد انا احبك كلمني على رقم )
واول ماركبت حطتها بيد خالد بدون ما يشعر أخوها
المهم ان خالد قام
يقول في نفسه : والله احراج اخوها جنبي وهو اعز اصدقائي عايزاني اكلمها بجد قليلة ادب
طبعا البنت ما عجبهاش ان الولد ما ردش عليها قامت تنغزه وتعمله حركااااااااااااااات !!!
هو يروح يمين وهي ورااااه تنغزه ومسكين يروح يسار و يبعد
عنها وفي نفس الوقت طبعا مش عايز يحسس اخوها ان في حاجه علشان ما تحصلش مشكلة وكارثة.....
وبعد شويه خالد صرخ في وجه سالم وقاله وقف .....
رد عليه سالم وقاله سلامات خير ان شاء الله ....
خالد اتحرج مش عارف يقول أيه ..... .وقال لسالم
بس شفتك هاتنعس قلت وقف وانا اسوق مكانك علشان ما
تودينا في داهيه قام وبدل مع سالم سواقه علشان يبعد عنها...
الا ان نورة (ان كيدهن عظيم )
قالت لأخوها وقف السيارة عايزه أروح للدوره ...
وفعلا وقف ونزلت وبعدين رجعت ركبت لكن من جهة خالد ورجعت لحركاتها والولد صبر الى ان وصلوا الأسكندريه
ولما وصلو لقوا خالتها غير موجوده بالبيت....
راحوا فندق وما كنش فيه الا جناح واحد فاضي .....
فحطوا نوره في غرفه مستقله وفصلوها بستارة ....
وخالد وسالم في الغرفه الثانيه ....
دخل خالد ياخذ دش فجاء سالم ويقوله انا هاروح
اكمل اجرائات الفندق واطلب العشاء ....
ارتبك خالد وقاله لا تتاخر ...... أتأخر سالم تحت
وخالد منتظر داخل الدوره
مش عايز يطلع خايف من نوره لاتعمل حاجه معاه ......
وراحت نص ساعه وساعه وسالم لسه ما رجعش
فقرر انه يطلع من الدوره ويروح يقفل الغرفه على نفسه ......
واول ما فتح الباب والا الموبايلبتاعه
يرن رنة رساله والثانيه وراها.......
فاخذ الموبايل وقرأ الرساله لقى فيه
( حبيبي خالد معاك نوره ممكن تيجي الغرفه عندي سالم
عايز يتكلم معاك ضروري).....
خالد: الحمد لله وانت ايه اخبارك ؟؟؟
سالم : بخير الله يسلمك ويرضا عليك ايه رأيك تطلع معى للاسكندريه هاودي اختي نور ة لخالتي ونروح بعدين لشرم الشيخ ايه رايك
خالد: والله فكره بس احراج يعني اروح و معنا اختك و..
سالم : لااااااا ابد عادي وبعدين نورة زي اختك
خالد: طيب اتكلنا على الله
وطبعا نورة كانت بتموت بخالد فركبت ورا بالسياره
معاه
وكتبت بورقه
(خااالد انا احبك كلمني على رقم )
واول ماركبت حطتها بيد خالد بدون ما يشعر أخوها
المهم ان خالد قام
يقول في نفسه : والله احراج اخوها جنبي وهو اعز اصدقائي عايزاني اكلمها بجد قليلة ادب
طبعا البنت ما عجبهاش ان الولد ما ردش عليها قامت تنغزه وتعمله حركااااااااااااااات !!!
هو يروح يمين وهي ورااااه تنغزه ومسكين يروح يسار و يبعد
عنها وفي نفس الوقت طبعا مش عايز يحسس اخوها ان في حاجه علشان ما تحصلش مشكلة وكارثة.....
وبعد شويه خالد صرخ في وجه سالم وقاله وقف .....
رد عليه سالم وقاله سلامات خير ان شاء الله ....
خالد اتحرج مش عارف يقول أيه ..... .وقال لسالم
بس شفتك هاتنعس قلت وقف وانا اسوق مكانك علشان ما
تودينا في داهيه قام وبدل مع سالم سواقه علشان يبعد عنها...
الا ان نورة (ان كيدهن عظيم )
قالت لأخوها وقف السيارة عايزه أروح للدوره ...
وفعلا وقف ونزلت وبعدين رجعت ركبت لكن من جهة خالد ورجعت لحركاتها والولد صبر الى ان وصلوا الأسكندريه
ولما وصلو لقوا خالتها غير موجوده بالبيت....
راحوا فندق وما كنش فيه الا جناح واحد فاضي .....
فحطوا نوره في غرفه مستقله وفصلوها بستارة ....
وخالد وسالم في الغرفه الثانيه ....
دخل خالد ياخذ دش فجاء سالم ويقوله انا هاروح
اكمل اجرائات الفندق واطلب العشاء ....
ارتبك خالد وقاله لا تتاخر ...... أتأخر سالم تحت
وخالد منتظر داخل الدوره
مش عايز يطلع خايف من نوره لاتعمل حاجه معاه ......
وراحت نص ساعه وساعه وسالم لسه ما رجعش
فقرر انه يطلع من الدوره ويروح يقفل الغرفه على نفسه ......
واول ما فتح الباب والا الموبايلبتاعه
يرن رنة رساله والثانيه وراها.......
فاخذ الموبايل وقرأ الرساله لقى فيه
( حبيبي خالد معاك نوره ممكن تيجي الغرفه عندي سالم
عايز يتكلم معاك ضروري).....
اول ما قرأ الرساله فرح ان سالم رجع
وراح يجري على غرفته ويفتح النور
ويلقى وحده جالسه على السرير ومغطيه وجهها .....
خالدما عرفش يعمل ايه
وقعد يشتم ويقولها
يا بنت خافي ربك انتي ما بتستحيش !!!
اخوك معانا وانا وهو اصدقاء يعني عايزه
تعملي فضيحة ؟؟!!
قامت وحضنته وبهذي اللحظه دخل سالم اخوها ........
في هذه اللحظه
أيه تتوقعون ردة فعل خالد
وكيف موقفه قدام سالم.......
أزاي هايشرح له ........
وهل ممكن يصدقه .......
راح المسكين أخد مسدس وفتل نفسه علشان
يوفر على نفسه التعب
لأ طبعا ما حصلش
لأنه ما لحقش يتصرف
لأن
سالم اخد السكين وقتل اخته وصاحبه
وظلم صاحبه
لا حول ولا قوه الا بالله
برده ماحصلش ده كله من تخيلاتكم
وتخيلاتي
هههههههههه
المهم نكمل القصه بجد
والمسيكين فقد عقله واغمى عليه ......
ويقعد سالم وأخته يضحكوووون ضحك لساعة
ويحاولون يصحون خالد......
ويقولون له قووم قووووووووم مافيش
نوره ولا حاجه...
طبعا اخت سالم مش بنت !! دي
واحد من الشباب هاهاهاااااااا
بس لابس عبايه وعامل نفسه بنت عشان يعمل مقلب ومسكين خالد
أكلها
المهم
لو كنتو مكان خالد أو سالم ايه اللي كنتم
هاتعملوه ؟؟؟
هل هاتسكتوا
وراح يجري على غرفته ويفتح النور
ويلقى وحده جالسه على السرير ومغطيه وجهها .....
خالدما عرفش يعمل ايه
وقعد يشتم ويقولها
يا بنت خافي ربك انتي ما بتستحيش !!!
اخوك معانا وانا وهو اصدقاء يعني عايزه
تعملي فضيحة ؟؟!!
قامت وحضنته وبهذي اللحظه دخل سالم اخوها ........
في هذه اللحظه
أيه تتوقعون ردة فعل خالد
وكيف موقفه قدام سالم.......
أزاي هايشرح له ........
وهل ممكن يصدقه .......
راح المسكين أخد مسدس وفتل نفسه علشان
يوفر على نفسه التعب
لأ طبعا ما حصلش
لأنه ما لحقش يتصرف
لأن
سالم اخد السكين وقتل اخته وصاحبه
وظلم صاحبه
لا حول ولا قوه الا بالله
برده ماحصلش ده كله من تخيلاتكم
وتخيلاتي
هههههههههه
المهم نكمل القصه بجد
والمسيكين فقد عقله واغمى عليه ......
ويقعد سالم وأخته يضحكوووون ضحك لساعة
ويحاولون يصحون خالد......
ويقولون له قووم قووووووووم مافيش
نوره ولا حاجه...
طبعا اخت سالم مش بنت !! دي
واحد من الشباب هاهاهاااااااا
بس لابس عبايه وعامل نفسه بنت عشان يعمل مقلب ومسكين خالد
أكلها
المهم
لو كنتو مكان خالد أو سالم ايه اللي كنتم
هاتعملوه ؟؟؟
هل هاتسكتوا
هذا السؤال لازم تجاوبوا
عليه مـــا تتركوهوش !!!
منقول
مع الكثيير من التغيير
ارجوا ان يعجبكم
عليه مـــا تتركوهوش !!!
منقول
مع الكثيير من التغيير
ارجوا ان يعجبكم